Felanmälan

Brf Solglittret har avtalat med Bredablick att förvalta fastigheterna och egendomarna. Detta innebär, bland annat, att Bredablick står till tjänst med reparation och boendeservice. Detta gäller både dig som äger din bostadsrätt och dig som hyr lägenhet genom Brf Solglittret.

Om du som hyr eller bor via Brf Solglittret har upptäckt något som är fel eller sönder när det gäller fastigheten eller gemensamma utrymmen, ytor och anordningar, ska du göra en felanmälan till föreningens förvaltare.

Vi ansvarar allihopa, tillsammans, för att Brf Solglittret är fint, lugnt och välfungerande för alla!

Du kan göra din felanmälan, dygnet runt, till Bredablick via telefon 010-177 59 00, eller via hemsidan här. Det går också bra att ställa frågor via info@bblick.se.

Bredablick ger sedan ärendet till fastighetsskötaren, som är anställd av förvaltaren. Om kontakten sker efter kontorstid, på helger eller helgdagar, kommer jouren Örestads bevakning att kopplas in.

Det enda som Bredablick inte hanterar är nycklar, taggar, porttelefonens register och tillgång till barnvagnsrum och cykelkällare!

Så om du behöver uppdatera vad som står i porttelefonens register, önskar beställa nya eller fler nycklar eller taggar, eller om du är intresserad av att få tillgång till barnvagnsrum eller cykelkällare, hör av dig till oss i styrelsen via info@solglittret.se.